Erasmus + projekto „Inovatyvus mokymas(is)“ pabaiga

2022-10-18 (atnaujinta 2024-04-25)

Net penkios Kauno r. Neveronių gimnazijos mokytojos turėjo puikią galimybę dalyvauti Erasmus+ projekte, finansuojamame Europos Sąjungos lėšomis. Aplankytos dvi šalys – Ispanija ir Italija bei trys skirtingos vietovės: Tenerifė, Valensija, Čelano. Mokytojos sudalyvavo dvejuose kursuose bei darbo stebėsenoje, pagilino turimas žinias apie vertinimą ir įsivertinimą, mokinių emocinės būklės išsiaiškinimą ir gerinimą bei inovatyvių mokymosi metodų naudojimą. Visos mokytojos savo patirtimi dalinosi su kolegėmis mokykloje, rajone bei šalyje: skaitė pranešimus, vedė atviras pamokas, paruošė lankstinuką, kuriame aprašė įdomiausius ir labiausiai pasitvirtinusius metodus.

Pagal atliktą mokinių apklausą projekto pradžioje ir pabaigoje galima teigti, kad didžiausias pokytis stebimas taikant įvairias vertinimo strategijas. Mokiniai geriausiai įvertino teiginius: „Žinau už ką esu vertinamas“, „Mane vertina įvairiais būdais: pažymiais, kaupiamaisiais įvertinimais; komentarais raštu ar žodžiu“.

Iš stebėtų pamokų protokolų analizės fiksuota, jog padaugėjo pamokų, kuriose bandoma dirbti šiuolaikiškai (59 proc.); šiuolaikiškai dirbama 21 proc. pamokų.

Inovatyvių metodų, formuojamojo vertinimo strategijų naudojimas pamokose turėjo įtakos mokinių pasiekimams: 85 proc. mokinių 2021–2022 m. m. padarė pažangą.

Šis projektas baigėsi, tačiau jo nauda bus jaučiama dar ilgai.

Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka