Atvira inegruota anglų ir lietuvių kalbos ir literatūros pamoka „Kalėdos kitaip“
2021-01-02 (atnaujinta 2024-04-30)
Anglų kalbos mokytoja Rita Petkevičienė kartu su lietuvių kalbos mokytoja Audrone Rainiene dalinosi patirtimi, kurią įgavo kursų Tenerifėje metu pagal Erasmus+ projektą „Inovatyvus mokymas (is)“. Mokytojos panaudojo grupinio darbo vertinimo bei mokinių darbo įsivertinimo strategijas. Pamokos uždavinys: Peržiūrėjus filmuką, dirbant grupėse, sugalvoti 5 skirtingas dovanų idėjas lietuvių ir anglų kalbomis, sukurti kalėdinį sveikinimą draugui. Pamokos pradžioje mokiniai patys kėlė pamokos tikslą, galvojo veiklas. Mokytojos mokinius supažindino su vertinimo kriterijais ir mokiniai pradėjo darbą – dirbdami grupėje ir naudojant „Padėkliuko“ metodą, kurti dovanų idėjas tėvams, seneliams, draugams, broliams/ sesėms ir mokytojams. Po to peržiūrėjo filmą apie elfų siūlomas dovanų idėjas ir rašė sveikinimus draugams. Pamoką užbaigė, pasakydami po sakinį iš 12 žodžių, apibūdindami pamokos darbą.