Atvira inegruota anglų ir lietuvių kalbos ir literatūros pamoka „Kalėdos kitaip“

2021-01-02 (atnaujinta 2024-04-30)

Anglų kalbos mokytoja Rita Petkevičienė kartu su lietuvių kalbos mokytoja Audrone Rainiene dalinosi patirtimi, kurią įgavo kursų Tenerifėje metu pagal Erasmus+ projektą „Inovatyvus mokymas (is)“. Mokytojos panaudojo grupinio darbo vertinimo bei mokinių darbo įsivertinimo strategijas. Pamokos uždavinys: Peržiūrėjus filmuką, dirbant grupėse, sugalvoti 5 skirtingas dovanų idėjas lietuvių ir anglų kalbomis, sukurti kalėdinį sveikinimą draugui. Pamokos pradžioje mokiniai patys kėlė pamokos tikslą, galvojo veiklas. Mokytojos mokinius supažindino su vertinimo kriterijais ir mokiniai pradėjo darbą – dirbdami grupėje ir naudojant „Padėkliuko“ metodą, kurti dovanų idėjas tėvams, seneliams, draugams, broliams/ sesėms ir mokytojams. Po to peržiūrėjo filmą apie elfų siūlomas dovanų idėjas ir rašė sveikinimus draugams. Pamoką užbaigė, pasakydami po sakinį iš 12 žodžių, apibūdindami pamokos darbą.

Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka Straipsnio nuotrauka